Käisin paar päeva tagasi töövestlusel.
See oli uus kogemus mu jaoks üle pika aja. Olen ju nüüd üle kolme aasta ühes firmas töötanud.
Ega ma meeleheitlikult uut tööd ei otsi, aga olen vaadanud selliseid erilisi pakkumisi ja häid kohti.
No esimene asi mis kohe silma hakaks oli see, et vestlus oli väga põhjalik. Cv võeti üksipulgi läbi ja siis veel sinna peale kõikide asjade kohta mis rääkisin küsiti palju lisaküsimusi.
Kuna tegu polnud otseselt uue tööandjaga vaid vahendusfirmaga siis tahtsid nad must veel eriti palju teada.
Kõigepealt uuriti muidugi seda miks mul niipalju erinevaid töökohti on olnud ja paljud lühikest aega. Sellele on mul juba ammu hea vastus olemas. Kõigepealt otsisin ma lihtsalt elus oma kohta. Ja iga järgnev töökoht oli parem kui eelmine. Seega toimus areng edasi kogu aeg. Samas kuna mul oli vaja ennast kogu aeg ikkagi toita tuli vahel vastu võtta ka töökohti mis ei olnud väga tulusad.
Kuna uus töö on vaid üks osa minu praegusest tööst siis uuriti ka kuidas hetkel klientidega läbi saan ja selle koha pealt olen ka päris hea. Paljud kliendid suhtlevad otse minuga kui neil mingi probleem on. Ma hea meelega kõditan nende ego.
Mul on ka erinev hulk koolitusi aastate jooksul läbitud ja üks väga oluline koolitus on kohe kohe tulemas. Olen kõik koolitused alati heameelega vastu võtnud mis tööandja pakub. Paljud inimesed teevad nende peale nägusid, et oi ei mina ei taha ja jälle peab kuskile minema. See on täiesti vale suhtumine. Samas paar koolitust aastas on täiesti normaalne. Iga inimene peab ennast täiendama. Oma praeguses töökohas ma korraldan ise ka koolitusi. nii tootekoolitusi kui ka näiteks tuleohutuskoolitust. Hiljuti sai lausa korralik õppus läbi viidud. Ja vaatlejad kiitsid mu materjali ja koolituse läbiviimise väga heaks. Aga mis seal ikak rasket on. Selle kohta on esiteks internetis olemas täielik kava ja plaan ja kogu vajaminev materjal. Teiseks olen ma ise käinud väga põhjalikul tulohutuskoolitusel. Ja tulekustutit olen ka pidanud paar korda peale õppuste kasutama.
Peale selle on mul olemas nneile vajalikud töökogemused. Rootslaste allauvuses olen töötanud juba üle kuue aasta. Ja nendega siis ka aktiivselt suhelnud. Inglise keelt julgen rääkida ja arvutikasutamise oskus on mul ka päris hea. Siiani eriti hätta pole jäänud.
Aga eks paistab mis edasi saab. Eks määravaks saab ikkagi palk. Kuigi üks plus sellel uuel kohal on. See asub samas linnaosas kus ma isegi.
Hetkel tean niipalju, et olen teise vooru edasi pääsenud ja järgmine vestlus tuleb otse firma direga.

Ok lõpetan tänaseks oma enesekiituse ja lähen magama.

